top of page

Siuntimas ir grąžinimas

Siuntimas

Pristatymo terminai

 

Užsakytos prekės, kurios yra mūsų sandėlyje Vilniuje, pristatomos visoje Lietuvoje per 1-4 darbo dienas. Jei prekes tenka užsakyti iš mūsų tiekėjo, pristatymo terminas yra 7-14 darbo dienų. Vėlavimai pristatant dviračius per tarptautines kurjerių kompanijas ne visada išvengiami, tačiau mes rūpinamės jog apie tai klientai būtų informuoti kaip įmanoma anksčiau.

 

 

Prekių siuntimas ir atsiėmimas

 

Užsakytas prekes atsiimti galite mūsų dirbtuvėse Vilniuje, Kalvarijų g. 23a-1. Kuomet prekės bus paruoštos atsiėmimui, apie tai Jus informuosime el. paštu arba telefonu.

 

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje. Visas siuntas siunčiame per DPD kurjerius registruotomis siuntomis, todėl užsakytos prekės bus saugiai pristatytos jums tiesiai į rankas. Dviračius siunčiame nesurinktus, gamyklinėje pakuotėje. Nemokamas prekių pristatymas taikomas užsakymams, kurių suma nuo 100 eur.

 

Užsakymo metu būtina nurodyti tikslius kontaktinius duomenis bei pristatymo adresą.

 

 

Jei kyla klausimų dėl prekių pristatymo, kreipkitės: info@margisakalai.lt arba +37062794475

Prekių keitimas ir grąžinimas

Per 14 d. nuo prekės gavimo, pirkėjas turi teisę grąžinti nusipirktas aprangos prekes ar dviračių aksesuarus ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte numatomą negrąžinamų Prekių sąrašą, dviračiai ir jų dalys yra negrąžinamos Prekės.

Negrąžinamų Prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnis.

Prekes priimame tik tokiu atveju, jeigu jos nepanaudotos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir Pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus Pardavėjo.

Pinigai yra negrąžinami už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos Prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba Prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Kokybiškos prekės grąžinimo/keitimo atveju, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Norint grąžinti internetinėje parduotuvėje www.margisakalai.lt įsigytas prekes, informaciją apie prekės įsigijimą ir grąžinimo priežastis parašykite mums el. paštu: info@margisakalai.lt

Pirkėjas grąžindamas Prekes, el. paštu nurodo savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, taip pat grąžinamos Prekės informaciją ir grąžinimo priežastis.

El. paštu atsiųsime prekės grąžinimo patvirtinimą ir parašysime, kokiu adresu prekę išsiųsti. Gavus grąžintą prekę, už Prekes sumokėta suma grąžinama per 10 d. d. nuo Prekių grąžinimo dienos į kliento nurodytą banko sąskaitą.

 

Prekės grąžinimo diena laikoma diena, kurią Pardavėjas priima Prekes ar Pirkėjas pateikia įrodymą apie Prekės išsiuntimą.

Po grąžinimo prašymo patvirtinimo, prekes grąžinti galima ne vėliau kaip per 14 d. (keturiolika dienų).

Už grąžinamos Prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei Prekė nesukomplektuota, Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti grąžinamos Prekės.

 

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

 

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali el. paštu info@margisakalai.lt.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

 

1) Prekės užsakymo numerį.

2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3) Prekės pakuotės nuotrauką.

4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

 

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

 

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.

 

Ginčai taip Pirkėjo ir Pardavėjo dėl Prekių kokybės sprendžiami įstatymų numatyta tvarka.

bottom of page